Godziny działania sklepuPon-Pt od 8:00 do 17:00
Sob od 8:00 do 14:00
Gwarancja
GWARANCJA - 3 LATA NA WADY FABRYCZNE
Produkt objęty 3 letnią gwarancją na wady konstrukcyjne wyrobu, w terminie nie dłuższym niż okres przydatności.
W przypadku stwierdzenia w tym czasie wady fabrycznej produktu, firma POL-PAW gwarantuje zwrot wartości towaru do 100%.
Jednocześnie zastrzega, iż kwota rekompensaty uzależniona jest od stopnia zużycia towaru. Z tego też względu okres eksploatacji a zarazem gwarancji może być inny dla różnych produktów.
Wynika to ze specyfiki i właściwości materiałów zastosowanych do produkcji danego produktu.
Dlatego istotne jest dobranie odpowiedniego produktu do wykonywanej czynności. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych.
Nie obejmuje naturalnego zużycia towaru czy też niewłaściwego użytkowania, które może znacznie skrócić okres jego użytkowania.
Ponadto reklamacji nie podlegają uszkodzenia na skutek niezgodnego z instrukcją przechowywania, użytkowania oraz konserwacji.
Gwarancja nie dotyczy także wygody użytkowania a także aspektów estetycznych, ponieważ jest to indywidualna ocena. Naturalne właściwości zastosowanych w produkcie materiałów np. farbowanie skór także nie stanowią podstawy do reklamacji.
Gwarancja nie uwzględnia również uszkodzeń mechanicznych oraz nieodpowiedniego dopasowania rozmiaru.
W przypadku stwierdzenia wad należy niezwłocznie zgłosić zaistniały fakt, ponieważ korzystanie z produktu pomimo zauważenia wady może spowodować jej pogłębienia i utratę gwarancji.
Każde zgłoszenie reklamacyjne podlega indywidualnej ocenie.
POL-PAW określi czy dany towar uległ uszkodzeniu na skutek wady konstrukcyjnej wyrobu czy też niewłaściwego użytkowania bądź naturalnego zużycia.
Warunkiem koniecznym rozpatrzenia reklamacji jest zarejestrowanie zgłoszenia na stronie www.pol-paw.pl bądź wysłanie reklamacji na adres internetowy sklep@pol-paw.pl Dopuszczalne jest zgłoszenie reklamacji na podstawie przesłanych zdjęć reklamowanego towaru. Zdjęcia muszą być przesłane wraz z wnioskiem reklamacyjnym.
W przypadku, gdy konieczne będą oględziny reklamowanego towaru Klient przesyła go na koszt własny do POL-PAW
W odpowiedzi na zgłoszoną reklamację POL-PAW może zaproponować wymianę towaru, korektę cenową lub rabat na przyszłe zakupy w sklepie POL-PAW